2009-04-29

Ser TV...och klurar!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så där gjorde jag med som ungkatt. Blev alltid lika förvånad när det var tomt bakom TV'n. Jag tänker inte berätta vad hemligheten är. Då kanske Snuffe ser, och han kan gott få fundera ett tag till. hehe
*tass*

Nea sa...

Hehe.. ja den där lådan är mystisk. Att så mycket kan hända i en liten box. Men ja bryr mig inte längre. Bra om de händer något väldigt högt där inne.

Men en sak som jag inte förstår är att tvåbeningar kan vara som hypnotassiserade av den. Sitter i timmar och glor. Märkligt.

Wikki sa...

Oh vilken kul film! Du är ju en riktig moviestar!!! Oj vad tjusig du var! Kan man få en tassograf?

Åh jag måste be att få låna din fina filmsnutt till min blogg och visa fler katter, får jag det?

TassKram Wikki

FJUTTEN sa...

Wikki, klart du får visa min film!
Tassograf :) kommer att publiceras på min blogg!
Ha en fin dag i solen!
Nospuffar från Fjutten

Anonym sa...

Giraffer!! skrattar av mig morrhåren! fjutten vännen, du är en riktig skojare
//Wilmer X