2009-05-22

Jam till Sippo!

Sippo...vi kan inte jama kommentarer i din blogg. Det kommer upp felmeddelande. Så nu tassar vi en liten omväg och hälsar till dig härifrån istället, nämligen angående de vandrande loppfabrikerna som du kurrar om på din blogg( http://katten-sippo.blogspot.com/ )

Jag tänkte bara jama en grej om "Stickisar". Dom kan ha husdjur! För några år sedan fick mina kollegor här överta några av igelkottens hemlösa husdjur. Dom kallas loppor. Då fick matte bada katter nästan på heltid! Så tassa dig lite för att komma för nära, loppa kan hoppa!

Slut på jamandet, nu spana på birdisar genom fönstret! Bild på Linus och igelkott kommer när matte fått igång någon disk(tror inte det är diskmaskinen...)
Nu var disken tydligen klar:





1 kommentar:

Unknown sa...

Så dumt att det inte fungerade. Men nu verkar allt vara som det ska. Jag har blivit varnad för såna dära loppor, men jag måste ju förhöra Igge ifall han sett Masken Börje. Men jag håller mig på ett par tassars avstånd nästa gång. Jättefina bilder du har förresten. *tass*