2009-05-24

Uppe tidigt

Vi är uppe tidigt idag! Natten har varit en katt-astrof! M-katten var förbi när klockan var 3, Pelle skrek som en ilsken pitbullterrier. Matte flöööööög upp ur sängen och såg ut som om ett spöke och jag blev så rädd så jag tappade byxorna(kolla bilden nedan, inga byxor!)


Så ringde mobilen kl halv 6, matte flög upp igen, lika spöklik och jag blev så rädd så morrhåren vibrerade. Sedan kunde varken matte eller jag somna om så nu dricker matte te och jag försöker lugna ner mej med en stunds fågelskådning. Tar nog en chill dag bakom sängen...är helt slut!



Igår...försökte liva upp grabbarna med lite roliga historier! Det gick väl sååådäääär....

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det låter som en riktigt jobbig morgon. Nu får ni väl ändå snart sätta ner tassen på allvar angående den där m-katten. *fräser*

Nea sa...

Nä grabbarna ser mest som de vill zzzova.. :)

Ha en skön dag fjutten!