2009-06-03

Förra natten

Kl 23.32 Matte ska sova(ovanligt tidigt kan man jama!)
Kl. 23.59 Tror att matte sov, jag smög upp och la mig i fotänden.
kl 01.57 Pelle VRÅÅÅÅÅLAR, blomkruka dunkar i golvet, matte och jag förstår genast...och ni med! M-katten sitter på fönsterbrädan och Pelle är hysterisk!
01.58 Minus är livrädd, kryper ihop i hallen!
02.00 M-katten flyr, matte springer ut endast iklädd jacka och nattlinne(fniss), står på trappan och klappar i händerna och låter läskig! Hej grannarna, nej matte uppträder helt normalt!
02.01 Vi är skärrade, matte sätter på tevatten, parkerar sig i soffan, sätter på TV´n.
02.04 Matte dricker te, försöker lugna ner sig.
02.05 Matte dricker te.
02.06 Matte dricker te.
02.15 Matte kan inte sova.
02.32 Matte kan fortfarande inte sova.
02.33 Matte tittar på TV.
02.34 Jag Fjutten slocknar i soffan.
02.35 Vet inte vad matte gör men jag drömmer!
02.37 Trooooor att matte sover nu.
09.00 Nu har Minus fått problem(nervösa) i urin-tanken! Matte suckar, djupt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nä nu får väl matte ta i med hårdhandskarna. Jag tycker verkligen synd om er som ska behöva bli skrämda av en elak kisse. *fräser*
Ska jag jama fram en advokatt som anmäler m-katten?

Nea theCat sa...

Men asså nu får det vara nog! Den där M-katten borde ju ha stryk ju! Får inte göra så med stackars Minus ju!

Skickar massor med svanskramar till er alla!