2009-07-20

Mycket att göra

Jag har mycket att göra så jag hinner inte sitta vid datorn så mycket! Matte har PROJEKT på gång ute på gräsmattan och jag sitter som arbetsledare här inne på fönsterbrädan nämligen. Jag har alltså har fullt upp med att kolla att hon sköter sig.
Matte rensar friggebodan och jag kan inte fatta att såååå mycket har fått plats på det lilla utrymmet där inne! Det är stora högar med saker där ute på gräset! Kattburar, gamla bord, gamla stolar, verktyg, plastbunkar, mattor och en och annan träplanka.

Jag har överva-katt allt i natt, OM M-katten skulle komma förbi hade jag lovat larma. M-katten är ju snabb på att kissa in sitt revir... Det blir säkert en vak-natt till eftersom matte inte är så snabb med att plocka in allt igen.

Vi jamas vid senare, jobbet kallar!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad du är modig som sitter på vakt. Var försiktig så inte m-katten smyger sig på bakifrån.

Kattson sa...

Hej Fjutt. Jag förstår att du har mycket att göra. Jag är just nu på Södertälje Katthem där jag mest övervakar städning av min bur, matgivning och att de kelar tilräckligt med mig. Det sista är svårast att få till. I morgon ska jag börja blogga på www.kattsidor.blogspot.com. Du är välkommen att läsa om mig där. Gullan