2009-07-15

På radion

På radion kan man höra musik. På radion kan man höra tvåbeningar som pratar. På radion kan man även kissa! Ha ha ha haaaa! Fråga inackissarna får ni höra... Någon av dom hade gjort DET på radion som står i hotellrummet. Kanske var det så dålig musik så dom blev less. Dom vill väl ha lite jam-session istället för gnetig fiolmusik.
Hör här då, matte blev inte arg! Fast dom gjort DET! Hon bara skrattade!
Jama om förvirrande...när vet man hur tvåbeningar reagerar? Blir inte klok! Suck!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag gav upp försöken att förstå min husse när jag bara var en liten kisse. Jag menar, det är ju omöjligt ju. *skakar på huvudet*

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Sippo! Finns det någonstans en handbok för katter...typ "Så här sköter du din Tvåbening" eller "Lär dig förstå hur din tvåbening reagerar"
eller "Beteendestörningar hos din Tvåbening". Jag skulle behöva läsa på!

Unknown sa...

Jag har då inte hört talas om någon sådan, men nu tror jag bestämt att det är dags att tassa ned en sådan. Vilka skulle passa mer perfekt än oss katter??

Nea theCat sa...

Fniss. Så det är SÅ man skall göra med apparater som har obehagliga ljud för sig...
*sneglar på mattes sugdrake*

Anonym sa...

Kissa på radion???!!! Hahahaha! Är det DET som kallas för "skval-musik"? Eller?

Tass, kompis! / Chinook & Cherokee

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Ni är då för roliga!Sugdrakar och skvalmusik! Ha en bra fredagskväll!