2009-09-09

DET

Jag låg som vanligt bakom mattes säng. Det är min adress under dagtid om ni skulle vilja ha tag på mig! Av någon anledning kom jag bara på att jag skulle sträcka på tassarna och kanske ta mig en liten matbit. Så där mitt på dagen beger jag mig annars inte gärna ut på utflykter.
När jag kommer ut i hallen ser jag det!
DET var jättestort, DET morrade, DET visade tänderna, DET hade enoooooorma ögon, DET var pälsklätt, DET var....en HEMSK upplevelse! Jag höll på att kissa i pälsen av skräck.
Som tur var kom matte till undsättning, hon petade på DET så jag kom förbi och kunde fly!

Vad var detta? Lejon? Tiger? Björn? Elefjant? Kan man inte ens tassa omkring i sitt eget hus utan att få stora skälvan?

Återkommer när jag fått klarhet i vad det var för varelse!

1 kommentar:

Unknown sa...

Yikes! Det där lät ju hur otäckt som helst. Vilken tur att du klarade dig undan med pälsen i behåll. Var försiktig när du fortsätter din undersökning. *ryser*