2010-04-04

En skandal!

Ja, det är en skandal, en skamfläck! Alla andra har det men inte jag och mina syskon. Det här som vi inte har, Vilda, Viska och jag Fjutten, är något som  alla har rätt att ha. Det är jättekul att ha det här, jag vet, för alla andra av mina kollegor har det och jag har varit med om många sådana i mitt liv, men INTE MIN EGEN!
Nu ska ni få gissa: Vad är DET? 
Ni kommer dessutom att få vara med i en omröstning under veckan, så håll spaning här hela veckan!
Suck, nu ska jag gå och sura ett tag eftersom min matte är orättvis!
Ha ha, nu säger min matte att vi ska ordna det här, tror hon fick dåligt samvete...

4 kommentarer:

Trassla sa...

*håller upp en klo i luften*
-Kan det vara födelsedag? Med firande?
*vift vift vift*

Anonym sa...

*räcker upp en tass* Oh oh, jag vet. Jag vet! Det är påskägg!

Findus, Isak och Rasmus sa...

Vår gissning är föreslagen, ser vi. Då kan vi i stället jama, att det var en bra idé med röstningslänken i sidokolumnen. Tror vi ska härma er. Då blir det lättare att komma i håg satt rösta varje dag. Kurr och burr.

Ps. Vilken söt kalasmojäng Pelle Plutt har!

Fjutten sa...

Hihi...födelsedag är det, det som jag inte har, eller vet...när var det nu jag föddes...Matte kommer att förklara!