2010-05-03

Det är synd om Linus!

Aj aj aj aj!
Linus har varit till Läskiga Stället idag igen! Han har en hemsk varböld och det vill liksom inte ge sig.
Nu har veterinären tömt bölden(urk urk) igen och Linus får äta anitbioti-katt. Linus är drullig(har varit sövd) och har just försökt ta sig upp på köksbänken, men lyckades inte utan drog med sig en hel skål med torrfoder som spred sig över hela köksgolvet. Så nu måste vi STÄDA! Fniss! Det är gott att städa torrfoder!

Vänner, tass för alla fina kommentarer om Gunwald! Ibland har jag så mycket att tassa  med så jag hinner knappt svara på era kommentarer. Tänk på att jag ALLTID läser dem med glädje även om jag är en slarver på att svara!
Nu är det städa som gäller!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Linus. Hoppas det snart känns bättre för honom. Har ni hört eller sett något av m-katten på länge?

Findus, Isak och Rasmus sa...

Böld? Stackars Linus, det låter otäckt. Hoppas att antibioti-katt hjälper fort. Synd om Linus, som var lite vinglig, men det hade ju sina fördelar också förstås. Klart man ska städa på det sättet och inte dra fram någon dum snabeldrake. Kurr och burr.

Dui och Deco sa...

Stackars Linus, hoppas att det hjälper nu när han fått vara med om så mycket obehagligt. Tur att ni hjälper till att städa! Nosbuff

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Sippo: Vi har inte sett M-katten på hela vintern...knappt så vi vågar tro det själva, men han kanske har gett upp försöken att ta över vårt revir?
Findus, Isak, Rasmus: Bästa sättet att städa torrfoder,ja:) Bölden var var i...hihi, det jamade jag till bra va?
Dui och Deco: Vi är alltid hjälpsamma om det gäller att städa och mala ner torrfoder i magen!:)

Trollungarnas Värld sa...

Hälsa till stackars Linus att jag hoppas att han ska krya på sej snart

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Maya: Tass tass, jag ska hälsa honom detta. Matte har skött om såret nyss och det ser bra ut i kväll!