2011-08-19

Väggen

Matte ligger fortfarande lågt. (Själv ligger jag oftast högt! Jag ligger helst uppe på högsta hyllan i klösträdet!)
Den där väggen som matte sprang in i verkade vara en envis rackare som håller kvar henne där!
Vi gör allt vi kan för att underlätta för matte. Vi ser att hon ler när vi ligger i soffan(se bilden) och myser och är snälla mot varandra!


Det är ju jag Fjutten till vänster. Observera att jag inte alls är så där
mycket mindre än PellePlutt utan jag ligger bara lite längre
ifrån kameran. 
PS: Vi läste kloka ord från Gustav och blev imponerade över att så mycket visdom kan uttryckas i några korta jamanden!

9 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Vilekn underbar bild. Fortsätt att ta tass om matte.Nosbuff

Anonym sa...

Vilken fin bild på er. Förstår att matte ler när hon ser er ligga så. *kurr* Hoppas hon snart kommer loss från den där jobbiga väggen.

Findus, Isak och Rasmus sa...

Ni är bara för goa när ni ligger och myser i soffan. Förstår att matte vill ligga lågt, men fortsätter ni ta lika väl hand om henne så sitter hon säkert snart högst upp i klösträdet med dig, Fjutten. Kurr och burr.

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Dui och Deco:Vi tar tass om henne, var så säkra! :)
Sippo: Ja-m, vi försöker få ut henne ur väggen, det tar tid men vi jobbar på!
Findus, Isak och Rasmus: Vi har det mysigt i soffan, och när det hjälper matte att vi bara ser söta ut, är det ganska enkelt :) Fniss, vi försöker baxa upp matte i klösträdet, men hon är sååå tung!:)

Alice sa...

Mjausingen vad fina ni var där i soffan! Finns det ingen dörr i den där väggen som er matte kan gå igenom?
*nosbuffar*

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Alice: Det har vi inte tänkt på...:) Vi ska kolla extra noga idag, om vi kan hitta en dörröppning och få ut henne!Tass!

Max och Måns sa...

Vad underbara in är som tar hand om er matte! Gustav är en klok misse, så vi lyssnar också på honom.

Här från skogen kommer jamvis med spinnhealning till er matte.
Nosbuff

Wikki sa...

Hej Fjutten!
Vad bra att du tar Tass om din matte och ser till att hon kryar på sig! ♥
Nu har jag äntligen lyckats få upp mina kompislänklistor och har lagt till dig.
NosPuss Wikki

Nea theCat sa...

Skickar spinnhealing i massor till matte från oss.

Hoppas matte hittar dörren snart igen.

Nosgos