2012-03-28

Vårtrött

Gäsp...
Jag har drabbats av vårtrötthet. Har ingen inspiration alls, t.o.m. Laser-Pecka är ointressant. Men jag ska ta mig i pälskragen och försöka få fart på mig! Matte har lovat att fixa fågelmat, inte till mig utan till vår live-TV utanför fönstret, så vi kan sitta och spana på fjäderkotletterna, hacka tänder och slicka oss om munnarna.
Jag ligger lite lågt ett tag men jag tassar alltid in och läser på era bloggar, så jag hänger med i alla viktiga världshändelser:)

Men nu en lunch med PellePlutt!




3 kommentarer:

Max och Måns sa...

Vi har våra ups and downs.
Men vad jam, man är ju inte mer än katt!
Nosbuff

Nea theCat sa...

Vet hur det är. :(

Skickar nosbuffar och nosgos.

Dui och Deco sa...

Låter som ett bra sätt att komma ur sin vårtrötthet, ta tass om er! Nosbuff