2012-04-17

Matte hemma igen

Hon övergav oss! Jag har läst om att man inte får göra det! Man FÅR inte överge sina katter och resa bort!
Va då? Om vi hade mat? Jo... Om vi hade vatten? Jo... Om vi hade husse hemma? Jo...
Ok då, det VAR väl inte så farligt då, och nu är hon tillbaka!
Matte har varit och hälsat på minisarna med ljuddämpare, de där ni vet som var och hälsade på här i jamuari. Den ena är fortfarande fyrbening, men håller på att lära sig att gå på två ben. Vad dom ska lära sig mycket de där, allt från att gå på två ben till att pratat människospråk. Tur att man inte behöver gå den utbildningen!
Vi är i alla fall nöjda med att ha matte hemma nu, vi välkomnade henne med ett stort pusskalas!

2 kommentarer:

Findus, Isak och Rasmus sa...

Märkligt att minisarna överger fyrbenstillståndet, för det måste väl ändå vara stabilare att stå på fyra ben? Skönt att ha matte hemma igen. Kurr och burr.

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Välkommen hem jamar jag till er matte !
Jag har oxå erfarenhet av hur det är med rymmande mattar och vara hemma med husse.
Jag tycker det kan vara skönt att vara hemma med bara husse , för han skulle ALDRIG få för sig att sätta på mig nån T-shirt med löjlig text !!