2014-05-11

Vem fyller 7 år idag?


Jo, FJUTTEN fyller 7 år idag!


Alltså, det är MIN egen födelsedag idag! Och mina syskon, Vilda och Viska fyller också år. 

Lagom till min födelsedag så har PellePlutt varit i slagsmål med en inkräktare här på gården, så han har haft privatsköterska i natt. Men han mår bättre nu, så vi ska ha kalas här ikväll! Det enda jag önskar mig är stickisar! 

Jag fick en present lite i förväg, en ny Laser-Pekka, då matte tappat bort min gamla. Så nu har jag fullt upp med att försöka fånga den där Pekka, det är en snabb rackare! Jag ska be matte filma lite när jag jagar Pekka, det är ett tufft jobb att försöka få tag på honom!

Hörni vänner, har ni tid och lust kan ni tassa in hos oss framåt kvällskvisten, jag lovar att det serveras gottisar av alla sorter.


Puss från Fjutten, 7 år!

Syskonen när vi var små och fjuttiga! :)

8 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

GRATTIS på sjuårsdagen Fjutten, men vet du???
Det finns en kisse till i bekantskapskretsen som också fyller 7 år idag!!!
Det är Stationskatten Isak!
Jag kommer, bara jag har lagt matte. Kattikoptern är beställd :)

=^.^=

Nosgos å nospussar från
/Amanda

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Jaaaa :) jag måste tassa in där och kattulera Isak också!
Välkomna lite senare då )

Findus, Isak och Rasmus sa...

Hurrjam för Fjutten på födelsedagen! Stort grattis kompis. Kurr och burr

Dui och Deco sa...

HurrJam finaste Fjutten! Vi kommer så klart och firar med dig.Nosbuffar

Dui och Deco sa...

HurrJam finaste Fjutten! Vi kommer så klart och firar med dig.Nosbuffar

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Tass tass för alla kattulationer!
Är trött nu efter allt kalasande så nu säger vi God Katt! :)

Anonym sa...

Grattis Fjutten! Xantippa

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Hipp Hipp KURRA på eran 7-års dag !

Tassklappar o Nosbuffar