2009-07-26

Livet

Ibland blir jag ju filoso-fisk...och ligger och klurar på meningen med livet. Idag är en sådan dag.

Min dag hittills
Vaknade
Putsade tassar
Putsade övrig päls
Åt torrfoder
Sov
Putsade tassar
Putsade övrig päls
Tittade ut genom fönstret
Såg Pelle och Minus i kattgården
La mig ner
Somnade
Vaknade
Somnade
Vaknade
Åt lite
Såg en fluga
Drack vatten
Putsade tassar
Putsade övrig päls
Åt lite till
Gick till kattlådan
Krafsade över ordentligt
La mig på soffan
Somnade
Vaknade
Bloggade...där är jag nu!

Meningen med livet? Är pessi-miss-tisk idag, men
det blir nog bättre imorgon. Muntra upp mig!

1 kommentar:

Unknown sa...

Du har haft fullt upp märker jag. Det tyder på att du är en duktig katt som håller ordning på saker och ting. Hoppas du snart känner dig lite mindre pess-missestisk, eller vad det heter.