2009-07-05

Plan

Efter råd från några av er kollegor, kommer nu matte att ha kameran i ständig beredskatt.

Men M-katten försvinner snabbt bara matte visar sig i fönstret. Matte fantiserar om att skaffa sig ett sådant där som alla naturfotografer har, ett kamoflagetält där bara kameraobjektivet sticker ut genom ett hål. Där ska matte sedan ligga och lurtassa!

NÄR bild är tagen, skrivs bild ut med text och sätts upp på ICA. Tror jag har hört det förr, men nu är det riktigt skarpt läge... Nu måste något hända annars blir vi nervvrak hela bunten!

M-kattens ägare SKA hittas!

Bild på M-katten sedan i vintras:

(jag blundar)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Yikes! Den där bilden skrämde ju nästan pälsen av mig, och jag är ju tränad commandokatt! Jag förstår verkligen hur ni lider där borta. *ryser*

Nea theCat sa...

OMG.. det ser nästa ut som sss..spökatten. Är ni säkra på att det är en katt av kött och blod?

Unknown sa...

Jag funtaderade lite här... Tassa in på kattforum.se och be om hjälp. Jag letade faktiskt efter tips där, men hittade inget. Men testa själva.
*tröstartass*

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Tass för all förståelse, det känns bra att ha vänner i denna skakande situation*darrar*