2010-09-10

Pipen och Pyret!

Vi hade besök idag. Pipen och Pyret var förbi med sin matte. Dom är småungar! Jag gömde mig direkt och höll mig borta. Man vet ju aldrig, man kanske får tjejbaciller.
Pyret ville hjälpa till med min blogg, och hon hoppade upp och skulle skriva.
 Ser ni henne?

Där var hon!

...åsså provade hon skriva, men det gick inget vidare!

Snart var studiebesöket över och Pipen och Pyret fick åka transportbur igen!

Jag drog en lättnadens suck, friden var återställd i huset!
I kväll har vi fredagsmys, det kom en påse gottgott tillsammans med mattes tidning Kattliv! Mums!
PS: Liiiiiiite söta var dom nog! Och liiiiiite tomt blev det när dom åkte. Bara lite!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Undra vad som händer om man får tjejbaciller. *funderar* Jag måste jama att det var snällt av henne att vilja hjälpa till med bloggen, även om det inte gick så bra.

Xantippa sa...

Vilka sötnosar! Smälter du inte. Fjutten?

Dui och Deco sa...

Kul med besök även om de kan bli lite mycket ibland! Nosbuff

Findus, Isak och Rasmus sa...

Söta småtjejer, men hoppas att de inte hade för mycket tjejbacillusker med sig. :) De tyckte nog att det var spännande att hälsa på hos farbror Fjutten. Kurr och burr.

Nea theCat sa...

Naw så söta tjejer! Blev du inte lite charmad Fjutten?