2011-11-03

Odjur!*uppdaterat*

Jag vaknade tidigt av ett flåsande ute i hallen. Kikade fram och fick se ODJURET! Svart, lurvigt och väldigt skrämmande! Fast litet!
PellePlutt har vaktskiftet, tur det eftersom han inte är rädd för odjuret. Jag har morrat ända nere ifrån magen, Minus har haft flaskborstsvans men Pelle ligger bara och spanar nyfiket. Är han normal?
Nya rapporter om odjuret kommer så snart jag vet mer!

Uppdatering:
Det låter! "Vuff vuff!"
Men matte har nu berättat att odjuret bara ska stanna här idag!
Spaningspatruller är utsatta på strategiska platser, själv gömmer jag mig bakom sängen.


Uppdatering 2:
Matte lyckades få med odjuret på en bild! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad nu då? Vad är det för fruktansvärd best ni har? *orolig*

Hjulia huller om buller sa...

Har ni fått en ny kompis???

=^.^=

Nosgos

lillies lya sa...

Odjur???!!! Huuuu så hiskeligt hiskeligt!!! Tänk om ni blir uppätna?!?!?! *ryser*
nosgos å rädda gottisar
Maurice & Kajsa

Findus, Isak och Rasmus sa...

Vuff vuff låter inte som jamiska. Bäst att smygspana på gästen. Smarta ställen vaktposterna letat upp! Kurr och burr.

Dui och Deco sa...

Han var ju ganska liten och söt ändå! nosbuff