2009-01-16

Intressen

Jag har även andra intressen! Ett av dem är att äta på min matte! Jag tuggar på hennes haka och smakar på hennes kind. Mums! Jag är ju en skyggis, ha ha ha ha, men på kvällen när det mörknar så blir jag nästan en tryggis! Det känns lugnt inuti mig och jag kommer på att jag älskar min matte! Och då måste jag visa det genom att äta lite på henne!

Jag har ju kollegor också och dom är världens snällaste. PellePlutt har lärt mig massor. Minus Lilleman har gjort mig trygg. Linus har visat mig hur de stora grabbarna gör. Michelina kommer in och luktar skog och då vill jag gnaga lite på henne men det gillar hon inte!

Det här är jag och Minus!


1 kommentar:

Unknown sa...

Jag rekommenderar att gnaga försiktigt på matte. Husse blir alltid så purken när jag biter honom i näsan. hmpf