2009-05-02

Är inte lättlurad!

Matte tror att vi är lättlurade. Vi VET att hon varit och gullat med kattungar men hon tror att hon kan dölja det genom att tvätta händerna och byta kläder! Ha ha ha, vi skrattar så magarna gungar! OK det är inte kul för oss att komma i andra tass, men matte gör det här för att andra katter OCKSÅ ska få det bra! Så vi förlåter henne eftersom både jag, Michelina och PellePlutt själva har blivit hjälpta av matte när vi var mindre.
Kan ni tänka er att jag blev fångad i en fälla! SANT! Jag gick i fällan !PANG sa det och så slog den igen. Höll på att göra i pälsen av skräck. Då var jag lättlurad. Matte hade laddat fällan med ...få se nu... var det skinka eller kyckling? Och jag trodde det var en restaurang och klev in.
Nu så här i eftertass kan jag ju förstå att detta räddade mitt liv, men då var jag inte glad i pälsen!

Eftersom matte inte vill att vi ska bli avundsjuka har hon smusslat in bilder på de där kattungarna i sin egen blogg. Nyfiken? Kolla här då: http://www.camillazk.blogspot.com/
Ha en mysig kväll!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag förstår dig kompis. Man känner sig ju liksom lite kränkt när man blir lurad på det där sättet. Men tänk vilken tur det var, annars hade du ju aldrig fått träffa din matte.
Det är väldans snällt av er matte att hjälpa andra katter. Jag tror nog att det är tack vare er hemma som hon orkar med det. Så tror jag.
*tass*