2009-07-10

Grattis vinnare!

Sippo och Nea The Cat delar vinsten! Dom slipper båda gå ut i regnet idag, om dom nu inte gärna skulle vilja det förstås! Det alldeles riktiga svaret på bildgåtan var "Minus Lilleman, närbild på päls(vinterpäls), instoppad i programmet Photoshop(inte Minus utan bilden tack och lov) och ändrad i färger så det ser ut som ett sädesfält som blivit nedtryckt av regn och vind."
Men svaret "gosmage" är klart godkänt!
Annars är allt ok här! Lite mer fart i grabbarna idag, och själv ligger jag och klurar på hur jag ska få av mig halsbandet som matte har satt på mig. Visserligen...får jag höra av alla att jag är såååå fiiiiin i halsband. Ska be matte fotografera mig, så får ni också se sen!
Tassa lugnt!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj, vann vi också!? Det hade jag ju inte räknat med. *stolt*
Fast det är mest Nea som vann, för jag jamade bara efter henne. *generad*

Nea theCat sa...

Taaackar :) Ja valde att ta ut min vinst och stannade hemma *fnissar*