2009-08-22

Maggan

Maggan...min drömtjej! Hon har varit här idag och hälsat på men var kvar i buren lääääänge och sedan satt hon i mattes knä. Vilken snygging! Det pirrade i morrisarna och jag smög in bakom soffan för att få en glimt av henne. Vet du vad matte sa när hon skulle fylla i Maggans papper? Att hon var en blå sköldpadda! Ha ha ha ha haaaaaa! Det roligaste jag hört på länge! Det ser väl vem som helst att hon inte är en sköldpadda och appselyt inte BLÅ! Nu är det offentligt, min matte MÅSTE skaffa starka glasögon!
Nu har Maggan åkt och jag ligger och drömmer om henne... Så liten, så söt och så snäll.
Suck, det är jobbigt att vara kär!

3 kommentarer:

Nea theCat sa...

Vi vill se bilder på snygga Maggan nu ju.

Lova att du lägger ut någon bild, Fjuten.

Tass!

Nea theCat sa...

Äh FjuTTen heter du ju.

Unknown sa...

Prexcis, vi vill se bilder ju! Fjutten är kä-ääär. *hehe*