2009-10-10

Behöver råd!

Ähum...jag har aldrig varit med om något liknande, men en av inackissarna, Ida, har faktiskt spanat in mig och tycker att jag är...vacker *piiiinsamt*
Ida är nu katt-rerad, men matte säger att harmonierna inte gått ur kroppen på henne ännu. Harmonierna retas med Ida! Så hon rullar efter golven här och försöker få uppmärksmahet av oss grabbar. Pelle bara ruskar på morrhåren och tycker att Ida är skum! Minus bryr sig inte om henne ett endaste dugg, han stoppar huvudet i matskålen och tar sig en bit mat istället.
Linus orkar inte lyfta skallen ens en gång, han sover vidare som om ingenting har hänt. Då återstår jag, Fjutten, och jag vet inte alls vad jag ska ta mig till! Oh please, ge mig ett råd, vad gör man med efterhängsna brudar?
Suck, få se om jag får sova i fred*bekymrad*

5 kommentarer:

Unknown sa...

Men hoppsan! Du är ju en riktig kattanova, det hör man ju. Tyvärr har jag inga tips hur man blir av med tjejer. Har du testat att bita henne i svansen?

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Sippo: Tass, jag kommer att utföra lite olika tester idag! Rapport kommer senare!

Nea theCat sa...

Vill inte skrämma upp dig men ja har hört om kattererade tjejer som aldrig släpper sitt löpbeteende. Hon kanske aldrig kommer över sin förälskelse till dig Fjutten.

Men du är ju en hemskt stilig katt så ja kan förstå att hon blev kär i dig.

Tass!

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Nea The Cat: Aj aj aj dåååå. Gömmer mig så länge tills jag klurat ut nåt smart.

Dui och Deco sa...

Gosa med henne en stund!Slicka henne runt öronen och så.. Du får ta det som en komplimang, är man stilig så är man. Tasskram