2009-10-03

Höst och lampskärmar

Har ni märkt att det blir mörkt tidigt på kvällen nu?
Min matte verkar ha märkt det i alla fall för hon har skaffat två nya lampskärmar. Troligtvis för att dom ska lysa upp tillvaron här för oss. Men det är något konstigt med de här lampskärmarna...
Dom rör på sig! Och dom jamar! Dom går på lådan och en av dom la sig PÅ MITT STÄLLE bakom mattes säng! Igår spydde en av dom och rumlade runt i lillhusses rum.
Jag fattar ingenting! Imorgon kommer bild på detta underliga fenomen!

Tillägg:
Det är katt-astrof! Dom kan morra! Och...någonting jamar mig att jag har sett dom förut!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men vad i hela Jamlunda är det för underliga skärmar?! Du måste ta reda på mer och meddela oss andra. Men var försiktig så dom inte biter dig i svansen.

Nea theCat sa...

Instämmer med Sippo. Vad i jamlunda är det för konstiga lampskärmar. Både jamar, spyr och morrar.

Vill verkligen se bilder på det konstiga.

Tass!

Dui och Deco sa...

Första gången vi hört om levande lampskärmar..verkar skumt tycker vi. Väntar med spänning på fortsatta rapporter. Tasskram

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Matte har laddat kameran!Håll ut kamrater, bildbevis snart!