2009-10-31

Puuhuuuu :)


Nu har jag fått tillbaka min blogg! Det var lite oroligt där en stund! Skumt fenomen säger matte, och jag jamar med.

Idag har det varit en mellandag. Inga roliga händelser alls. Det mest uppiggande som hänt är när maten har kommit fram. Och när Ida blev sur och jagade Minus som en tok genom hela huset. Uj uj uj vad det lät! Matte kom flygande och lät Ida förstå att man gör inte så här i vårt hus. Hon förstod, kan man jama. Inga nya bråk efter det.

Hoppas på en bra dag imorgon, och lite mer spinning!

"Ska drömma lite om detta slott!"

3 kommentarer:

Unknown sa...

Stackars Minus. Först m-katten och nu Ida. Tur att matte lyckades förklara läget i alla fall.
Fint slott, be matte om ett sånt i julklapp.
Tassen

Flipper & Benny! sa...

Hej Fjutten!! Flipper här!! Vad kul att du hittade min blogg!! Jag skall lägga till din som en länk så att jag lättare hittar hit igen!! Tass, Flipper!!

Anonym sa...

Mjau!
Vi hittade hit via Gizzzmoz sida, *Fniss*
Vi har oxå en blogg
SÅ vill ni komma och hälsa på så *bor vi här*

Vi är 4 st katter som *bor där*

http://katternasblogg.blogg.se/

Kom gärna och hälsa på oss!

Tass/
Mimmi
Chicko
Tarzan
Sessan