2010-12-25

Jag slapp!

Ha ha, matte är tokig! Hon hade bestämt att alla katter i huset skulle ha jultjafs på sig igår på julafton. Det var röda band och vita bollar. Men jag lyckades hålla mig undan och slapp skämmas. Inte nog med att det är en massa krafs och tjafs i granen, nu ska vi ha sådant i vår päls också!
Det roligaste med julen var att jag fick en ny laserpekare, lite för tidig julklapp för matte kunde inte hålla sig! Jisses vad jag skuttar! Vi ska filma mig någon dag, så ni får se mig i aktion!
Här är Pelle med jultjafs, och även Minus!
Måste jag visa upp mig på bild med jultjafs...


Ha ha, jultjafset var inte så farligt! Man får extra gos varje gång matte går förbi!

1 kommentar:

Wikki sa...

Fjutten, du hade varit jättesnygg med rött jultjafs om halsen faktisk! *spinner* Fast du är ju väldigt stilig ändå! NosPuss Wikki