2011-06-10

Idag?

Edit är en riktig knipare! Men idag kommer bebisarna, det har jag bestämt! Tydligen behöver bebisarna mer tid i mamma Edits mage än vi trodde. Det var nog så att när Edit kom in var det väldigt tidigt i dräktigheten, tror matte.

Jag lovar, ni är de första som jag jamar till när bebisarna kommer!

Pelle och Minus har förresten fått ett jättecoolt träd i kattgården. Matte ska ta bilder senare så ni får se. Vi har så varmt så vi håller på att smälta. Minus kom plötsligt på att han måste lägga undan vinterpälsen. Han lägger undan den i stora tussar, i omgångar, på mattes tröja och byxor. Hon ser kul ut,  har röd, vacker päls men tycker det är jobbigt att få päls nu på sommaren!
Puh, jag kryper in i svalaste rummet nu ! I sovrummet, bakom sängen finns jag om ni vill mig något!

3 kommentarer:

Nea theCat sa...

Men Ediiiiiit! Fortfarande inga bebbar. Får hon betalt för att knipa igen?

Vi vill se bebbar nu! Vi vill se bebbar nu! Vi vill se bebbar nu.

Dui och Deco sa...

Nu är det absolut dags tycker vi! Varmt är ordet men med tanke på hur kallt det var när det var en massa vitt så är vi glada ändå även om det mest är vila som gäller. Nosbuff

MIMMI, CHICKO, TARZAN, SESSAN sa...

MEEEEEEN Edit då, vart har du dina bebbar?
Vill dom inte komma ut?
*Funderar*
Nu vill vi VERKLIGEN se dina bebbar, *FNISS*

Tass tass