2011-07-03

Inlåst

Jag protesterar! Vet ni vad matte gjorde idag? Hon låste in mig i sovrummet, för att kunna vädra! Och sedan glömde hon släppa ut mig.
Ja, ja jag sov bakom sängen som vanligt. Nej,nej jag plågades inte. Ja, ja jag hade  en skål med torrfoder där. Men jag jamar, bara SÄTTET, att låsa in mig!!
Vad tycker ni att jag ska få för kompensation? Jag menar, något måste jag ju få som plåster på såren.
Typ rökt skinka?
Ni får chansen att rösta här bredvid:
Det förslag som får flest röster måste matte rätta sig efter! He he!

5 kommentarer:

lillies lya sa...

skandal!!!! ett STORT paket skinka skall du ha. och en burk tonfisk. kanske två. och dentisar
MINST
nosgos å gottisar
Maurice & Kajsa

Findus, Isak och Rasmus sa...

Glömma bort?! Även om du hade det hur bra som helst därinne, kan man inte godta vad som helst. Klart det krävs kompensation. Ska genast tassa in en röst! Kurr och burr.

Dui och Deco sa...

Oförskämt är bara förnamnet tycker vi. Dentabits eller något annat gott förutom alternativen till höger tycker vi är självklart. Vaddå vädra förresten, de har ju inte päls så det borde inte vara några problem för dem.Nosbuff

Nea theCat sa...

Injamar med Kajas & Maurice och Dui & Deco!

Skandalöst är rätta jamet! Röstade på ett helt paket skinka! Fattas annat!

Nosgos

Thia & Anna Lundström sa...

Vilken katt-astrof! Hoppas din matte skärper sig, annars måste vi nog kalla in KRIS. Är ett stort fan föresten, läser din blogg varje dag min matte startar dumburken. Tjatar och tjatar om att få en egen blogg, men det går trögt. Hur övertalade du din matte? Jamar från Piteåkatten Thia