2011-11-03

Oj, så trött jag är!

PellePlutt vid spakarna här!
Som ni läst så hade vi besök idag. Matte och jag var de enda som uppskattade besöket. Sessan hette skällisen, och var bara 5 månader gammal. Jättebusig alltså! Vi skuttade runt här, men vi lekte inte på riktigt utan lite mer bredvid varandra. Ibland fick Sessan ett ryck och jagade mig så jag fick väsa lite, men det var  roligt nästan hela tiden. Feg-Fjutten och Mes-Minus låg och darrade mest hela dagen!
Roligt men jobbigt var det, så jag kommer att sova som en stock(sover förresten stockar?)hela natten.

God Katt, spinn lugnt!
//PellePlutt

4 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Det kan vara jobbigt att vakta skällisar, speciellt om de är valpis. Dom kan busa hur mycket som helst. Fast de har oftast bara 2 lägen, full fart eller så sover dom *fniss*...

=^.^=

Nosbuffar

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Hjulia... : Exakt så var det med skällisen, den busade och så bara ramlade den ihop mitt på golvet och somnade! Underlig varelse! :)

Alice sa...

Jamarns vad modig du är som vågade busa med en skällis! *stora ögon* Det hade inte jag vågat.
*nosbuffar*

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Jamar som Alice att jisses så modig du är som vågar busa med en skällis !!!