2011-12-20

Award!

Jag har fått en bloggaward av Kjelle Bus . Känner mig så STOLT! Tusen Tass!
Hjärtan står för KÄRLEK, och det passar bra speciellt nu i juletider. Sprid kärlek, värme och omtanke till alla, och speciellt de som inte har det lika bra som vi har det! Så här fin är den!


Villkoret för att ta emot awarden är:
1. Länka tillbaka till den bloggen jag fick priset ifrån.
2. Sätta awarden på min blogg.
3. Välja 5 bloggar att skicka awarden till, som har färre än 200 följare.
4. Låta dem veta att de är nominerad till awarden i en kommentar hos dem.

Jag väljer de här bloggpolarna den här gången, alla vi följer är lika värdefulla men jag tassar ner dessa nomineringar:

Nosbuffar till alla vänner där ute i Sverige och Öfvriga Världen!

7 kommentarer:

Max och Måns sa...

Grattis fjutten!!

Findus, Isak och Rasmus sa...

Grattis till ett välförtjänt pris! Vi injamar med allt klokt du skriver om kärlek och omtanke. *nickar ivrigt* Vi tackar så mycket för att du tänkte på oss, även om vi håller med om att alla bloggkissar är värda awarden. Kurr och burr.

Dui och Deco sa...

Grattis! Nosbuff

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Jag säger Grattis till awarden oxå :)

Basco sa...

Grattis och tack för att du ger mig en. Tackar så mycket, alltid roligt att få en award. Hm, vill ju ge en till alla jag känner, får fundera lite och återkomma på bloggen.

Basco

Kolfart och Gräddnos sa...

Grattis till awarden och tack för att du gav en till mig.
NosGos!

Sol-Måne sa...

Grattis och tack för vår award. Det är ju alltid trevligt att få.

God Jul!