2012-01-24

Fjuttnytt!

Mjau på er!
Jag ligger lågt, dvs bakom sängen mest hela dagarna. Minisarna är här, och jag tycker det är lite läskigt. Den ena(Theodore) springer ju omkring på två ben och den andra(Benjamin) kryper på fyra ben. Dom luktar gott och jag ÄR nyfiken men vågar inte riktigt vara framme. Därför blir det lite dåligt med bloggandet, jag får inte in datorn bakom sängen!
Jag lovar återkomma med rapport, så fort det blir läge!
Spinn lugnt vänner!

Måste bara visa er detta! Matte har tagit en bild, men det
var inte meningen att Minus skulle vara med. Någon som kan klura ut
varför den här bilden togs och vad det är för underlig
brun sak i förgrunden?

7 kommentarer:

pelle sa...

Klurar...

Klosterkatterna sa...

Det var jätteklurigt!

Rebellen sa...

*funderar* kan det vara nån konstig grönsak?

Hjulia huller om buller sa...

Knepig "grön"sak hittades i sallads påsen, den känner matte INTE igen ;-)

=^.^=

Nosbuff

Xantippa sa...

Ser ut som Minus har lagt en tolle (=bajsat) :) på bordet!

Dui och Deco sa...

Ett eklöv tror vi! Det är ju kul med löv!! Klokt att hålla sig lite för sig själv sådär, passa på att nosa på dem när de sover! Nosbuff

Klosterkatterna sa...

Nu har vi funderat, och vi tror att den bruna saken är ett torrt eklöv, som katten försöker lägga till kvällssalladen. Vi katter är ju jättebra på att bidra till mathållningen, fast det är sällan tvåbeningarna uppskattar det vi kommer med...

Tass från Imma, abbemissa.