2012-06-21

Missommar

Det är visst missommarafton imorgon. Jag undrar vad man gör då egentligen? Firar man alla missar då eller vad? Det blir nog en bra dag i så fall, vi får säkert något extra gottis att äta.
Vi har inte visat några bilder på ett tag och det beror på att Matte har haft bort sin kamera, jag ska leta nu, det blir ingen ordning på någonting när matte ska klara sig själv.

Meddelar sen VAR jag hittar kameran. Inte OM jag hittar den, jag utgår från att jag kan lukta mig till den!

Uppdatering: Jag hittade den! Matte hade stoppat den i en låda. När den upptäcktes sa matte: Man ska aldrig vara ordentlig, då får man leta efter saker!

3 kommentarer:

Hjulia huller om buller sa...

Du hittar den säkert, blixtmojängen ;-)

=^.^=

Nosbuff

Wikki sa...

Mjau, nu får du läsa nästa inlägg, Fjutten och fira! http://metrobloggen.se/wikipedia/fredag-och-fest-och-midsommar/
NosPuss Wikki

Findus, Isak och Rasmus sa...

Klart det var du som hittade kameran åt matte! :) Bra jobbat! Kurr och burr.