2009-02-06

Kisse-katt

Ja ja, visst har jag också upplevt en del pinsamma saker i mitt liv, när jag har gjort bort mig. Men det är ju inget jag berättar om vitt och brett. Nix. Det är roligare att berätta om ANDRA som gjort bort sig. Fniss* Vår kollega Minus, han har gjort många skojsiga saker i sitt liv.


Detta skrev Minus som liten 15 veckors kattunge(fast jag tror inte han kunde skriva själv så han hade nog en sekreterare som knapprade på gnagenterna.)


Matte kom på mig med att kissa i FRUKTSKÅLEN!
Vilken Kisse-Miss!
Alla de där illaluktande apelsinerna var ju borta(dom ÄTER sådant...människorna!!!) och så låg det ett papper där(viktigt husse-papper!...från Nordea!)..jag menar ska det ligga papper där? I fruktskålen?
VA? NÄ! Just det!
Och då passar det ju bra att kissa där. Men det tyckte inte matte var någon bra idé!
Hon sa:
"NEJ! Din lilla Kissunge!"
Och lyfte mig därifrån! Och Linus(storebror, satt och tittade på...och log ett kattleende!)
Så det var tydligen inte så lyckat!
M*I*N*U*S* 15 veckor gammal
Fnissfniss fniss!

Bild på Kisse-katten Minus som liten kiss-unge!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Bra jobbat Minus. *klappar tassarna* Klart att du ska använda skålarna till något vettigare än det människorna har dom till. Tass kompis.

Anonym sa...

Jamen apelsiner...vad är det för otyg dom dragit in...sånna fula bollar kommer även min matte med..men hon har lagt dom i skafferiet..tillsammans med vårt torrfoder!!! Med vårt torrfoder..det är så att morrhåren kröks...men nu vet vi taktiken hur vi ska göra när matte glömmer dörren öppen..vi kanske gör som Minus gjorde som Kiss-unge! Vattnar lite på bollarna..dom otäcka!!
Kurr
Bamse
Konung av Sidentassarna