2009-07-13

Monster

Förra rubriken var "Spöke", nu blev det Monster. Men det är inte *burr jag vågar inte nämna hans namn* som är monstret. Nix! Jag mötte monstret i hallen i morse! Han var väldigt lik Linus, men hade jättekonstigt öga! Jag blev skit-rädd och höll på att kissa i pälsen! Sen kom matte och klappade monstret och sa en massa mjuka ord. Det VAR Linus visade det sig!
Någonting har bitit Linus över ögat så det är svullet och läskigt. Någonting är inte *burr jag vågar inte nämna hans namn* utan något mindre, typ geting eller humla. Matte "avvaktar" och ser om det går ned. Annars blir det...ja ni vet vad...en utflykt till Läskiga Stället!

2 kommentarer:

Nea theCat sa...

Åh stackars Linus. Låter inte kul! Skickar en "krya på dig" tass till honom.

Nu får du vara snäll mot honom Fjutten.

Tass!

Unknown sa...

Men usch då! Jag skickar också en krya på dig tass honom. Var nu riktigt snäll som vi katter kan vara mot dom svaga. Kanske hjälpa honom att gräva över i lådan om han inte orkar... *tröstbuffar*