2009-11-29

Tips från coachen

Mina kollegor vill ge er ett tips! Det handlar om mat som dom tycker om. Men inte jag...nä fy katten!

Det började med att V sa att hon brukade köpa kycklinghjärtan på Willys. En stor förpackning för 20 kr! Och så fick matte en förpackning av Vildas matte(Vilda är min syrra!).

Och då började alla kollegor TIGGA mat här! Dom står nedanför bänken och vråååålar. Tänka sig att nedvärdera sig så...suck!


Nej tass, jag håller mig till vanliga mat jag...inte någon Biologiskt Anpassad Rå Föda!
Stolta svansar vänner!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har faktiskt aldrig prövat sån där rå mat. Det låter inget vidare. Inte heller skulle jag nedlåta mig till att tokvråla för lite käk heller. *ahem*

Vilda Matilda sa...

Men du brorsan,,JAG gillar dom där små hjärtana,dom e såå himla goda,du borde nog testa du med,våran matte ger oss såna varje kväll nu.Buff på dig Fjutten från Vilda

nemo och linda sa...

Nemo tackar och bockar för de smarriga hjärtana mmmmm! Och gos stunden, trots att han rev dig så, han säger mjau mjau :)

Nea theCat sa...

Äter de RÅA hjärtan? Om ja skall äta hjärtan vill ja nog ha de tillagat tror ja. Men skall jama till matte att skaffa hem sånna hjärtan. De e ju julmånad nu...