2010-03-18

VANK

Vank vank på er alla! Ha ha! Nu ska ni få vara med i gissningstävling! Vad betyder V.A.N.K.?
Ni ska få en ledtråd:
Det har med Tomten att göra och att han ska flytta till en egen husse!
Svårt? Jaaaaa, men ni får gissa vilt!
*morrhåren darrar av spänning inför era kommande förslag*


5 förslag hittills:


Voff:
Världens Absolut Nöjdaste Katt?
Utom "tävlan":
Vovvar Alltid Nyttigaste Keldjur?
*vift vift vift*
Trassla



Jamars så knepigt. *funderar*
Vård Av 'N Katt? Nä, det blev fel. *krafsar huvudet* 
Världens... uhm. 
Jag tror som Trassla.//Sippo


Välkommen Allra Nöjdaste Katt?
Nosbuff//Dui och Deco


Världens Nyttigaste Allätande Katt? :) 
det kan jag lilla Nemo titulera mig iaf meow meow//Nemo


Vill Avhämtas ´Nom Kort? *kurr*//Findus, Isak och Rasmus
Välkommen Allra Nyaste Kissekatten?

Fusk att gissa flera gånger?
Borde jag ha maskerat mig? Lösskägg?
-Attans!
...Jag försöker i alla fall!
*vift vift vift*
Trasslavovven




Fniss! Ni är ju bara för påhittekattiga och påhittehundiga!! Det är ett av förslagen som är NÄÄÄÄÄÄÄÄRA!



6 kommentarer:

Den allvetande brädhögen sa...

Voff:
Världens Absolut Nöjdaste Katt?

Utom "tävlan":
Vovvar Alltid Nyttigaste Keldjur?

*vift vift vift*
Trassla

Anonym sa...

Jamars så knepigt. *funderar*

Vård Av 'N Katt? Nä, det blev fel. *krafsar huvudet* Världens... uhm. Jag tror som Trassla.

Dui och Deco sa...

Välkommen Allra Nöjdaste Katt?

Nosbuff

Anonym sa...

Världens Nyttigaste Allätande Katt? :) det kan jag lilla Nemo titulera mig iaf meow meow

Findus, Isak och Rasmus sa...

Vill Avhämtas ´Nom Kort? *kurr*

Den allvetande brädhögen sa...

Välkommen Allra Nyaste Kissekatten?

Fusk att gissa flera gånger?

Borde jag ha maskerat mig? Lösskägg?
-Attans!
...Jag försöker i alla fall!
*vift vift vift*
Trasslavovven