2010-05-30

Facebook?

Det är på engelska, det där ordet! Facebook. Jag slår upp i lexikon för att försöka förstå något. Face= ansikte och book=bok. Mjauuu, inte blev jag klokare av det. Ansiktet är ju det stället där vi har en vacker nos, i mitt fall alldeles rosa. Nej,jag får inte ihop detta, jag frågar matte, vänta en sekund!
Nu sätter matte in en länk här, säger hon, det är iaf nåt där matte skriver om marknaden:
http://www.facebook.com/#!/pages/Foreningen-Kattakuten-i-Norrbotten/336270607408?ref=ts

Har fullt upp idag, ligger i garderoben och klurar på vad jag ska hitta på i kväll. I går natt hade vi kattmyntafest! Matte hade glömt burken framme på bänken, Pelle fixade inbrottet och sedan var det BARA roligt hela natten!
Nu luktar det kattmynta när matte tar fram snabeldraken! Den har blivit som en kattmyntabehållare! Kul va!

2 kommentarer:

Nea theCat sa...

Åh de är kanske ett sätt att få snabeldraken lite mer kattvänlig. Kunde man sen bara få den att sluta låta så hemskt också så hade allt varit toppen. :)

Nospuss

Findus, Isak och Rasmus sa...

Heja Pelle! *klappar tassarna* Ni kanske kan be matte att lämna den framme när hon har snabeldrakat färdigt? Så kunde ni liksom få snusa i lugn och ro, utan rytandet. Kurr och burr.