2010-08-13

Vikarie

Hej på er vänner! Jag har anställt en vikarie som ska uppdatera bloggen åt mig den närmaste veckan. Det är Baltazar, min dubbelgångare. Jag har bett honom skriva något om hur hans uppväxt var, och hur han tycker att livet artat sig just nu. Jag går och äter nu, lämnar tangenterna till Baltazar:
MVffffffffffffffffffffKSROROROROROROGJBRWOBJMMMMM VDSPV.Ådddddddddddddd´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ldla´DIWD iwdi+didid0930

Men hallå Balte, du sa att du kunde skriva! På anställningsintervjun lät det som om du var en riktig författare. Pyttsan! Jaha, så gick det med den semestern...
Det är bara att fortsätta slita och släpa. Nåja, att blogga är kul, bara matte hjälper till med det tekniska!
Här är bilder på mig och Baltazar, vem är vem?
PS: Baltazar ska flytta snart, det blir tråkigt och matte kommer att gråta.

3 kommentarer:

Xantippa sa...

I'm in love with Balte. Han är såå söt (och du med).

Anonym sa...

Ni är ju jamarståtliga båda två. Fast Baltazar verkar behöva en intensivkurs i maskinskrivning. Du får ge massor med tröst till Matte när han flyttar.

Dui och Deco sa...

Ni är så fina båda två! du är så generös Fjutten! Nosbuff