2011-05-07

Edit...igen!

Edit. Edit. Edit.
Ett förjamat fjantande kring den katten. Edit hit och Edit dit. Edit på längden och Edit på tvären. Edit får mat på sängen och vi får äta nere på golvet. Edit får sova i husses säng och jag får sova bakom sängen(i och för sig har jag valt platsen själv). Edit är såååå duktig och Edit är såååå söt. Suck!
Ja ja ja ja...hon har inte haft det så lätt. Men lite måste jag få jama av mig, man kan ju inte bara se på och tiga.
Ja ja ja ja...lite söt är hon väl då!
Ja ja ja ja...jag godkänner väl att du lägger in den lilla filmen här på min blogg matte. Under protest!




5 kommentarer:

Nea theCat sa...

Fjuttis du får medge att hon är lite söt trots allt. Du för ge henne lite kattlimanger så hon blir på bättre humör.

Nosgos

Dui och Deco sa...

Hon är söt, men det finns ju bara en Fjutten. Nosbuff

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Nea: Mjooo, lite söt är hon allt. Jag ska prova jama lite kattlimanger så hon blir glad! :)
Dui och Deco: Tass*rodnar* Jag ska smyga och spana på henne när hon sover. Kanske hon inte märker mig om jag tassar försiktigt!

Anonym sa...

Lite söt är hon allt. Det är verkligen storsint av dig att låna ut bloggen för den där filmsnutten.

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Sippo: Storsint var ordet! Tass, jag har letat efter det ordet, men kom inte på vad det var jag var! Fjutten är storsint, det låter bra!