2011-11-13

Det verkar spricka

Vi hoppades på en förlovning men det verkar spricka :(
Shane var inte alls på humör för någon pojkvän. Matte säger att Shane är mer förtjust i tvåbeningar än fyrbeningar!
Tomten var en riktig gentleman, tog hänsyn, läste Shanes signaler och lät henne äta först ur skålen(bara det mina vänner!!!) Shane har fräst och visat tydligt att hon inte alls är intresserad av Tomten.
Det jamas om att Shane kanske passar bättre som ensam katt i ett hem, där hon får HELA uppmärksamheten.
Återjamar när jag vet mer!

6 kommentarer:

Alice sa...

Min kompis Wilma fräste åt mig i flera veckor när jag flyttade in, men nu är vi jamarbra kompisar och ligger ofta och gosar. Hon kanske kommer på andra tankar och upptäcker vilken gentlekatt det är om hon får lite tid på sig?
*nosbuffar*

Dui och Deco sa...

Hoppas att det ordnar sig. Tomten är en sann getlekatt.Nosbuff

Nea theCat sa...

Nej så kan det gå. Fast det brukar väl ta lite längre tid än så innan man man gillar varandra? Blir det fler dejter eller läggs datingen på hyllan?

Nosgos

Findus, Isak och Rasmus sa...

Man vet aldrig på förhand hur det går. Det är värt ett försök i alla fall. Vilken gullig gos-Tomte som tar så väl hand om henne. Kurr och burr.

Wikki sa...

AmorKatten får nog jobba lite på det här förhållandet om det ska lyckas! Jag föreslår massor av FeliFriendSpray och tålamod! NosPuss Wikki

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Vilken sann gentlekatt Tomten är som lät Shane äta ur hans matskål !
Det vet i hundan om jag hade gjort ??